Kierownik ds. kluczowych klientów

Kariera

Kierownik ds. kluczowych klientów

Zakres obowiązków

  • Pozyskiwanie nowych Klientów poprzez aktywną sprzedaż produktów i usług IT
  • Budowanie długotrwałych relacji handlowych z nowymi klientami
  • Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby Klienta
  • Ścisła współpraca z działem technicznym
  • Cykliczne raportowanie
  • Bieżąca analiza rynku w celu poszukiwania szans rozwoju i kreowania zmian w ofercie produktowej
  • Tworzenie strategii sprzedażowej oraz konsekwentna jej realizacja

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe – preferowane techniczne
  • Minimum 5 letnie doświadczenie w sprzedaży produktów IT w kanale B2B
  • Bardzo dobra orientacja i doświadczenie na rynku Telekomunikacji/IT
  • Znajomość zagadnień rozwiązań CC i UC Avaya i/lub Mitel będzie dodatkowym atutem
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność
  • Silna motywacja do osiągania celów
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Dobra znajomość Pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
  • Efektywne zarządzanie czasem oraz umiejętne działanie pod presją czasu

Oferujemy

  • Elastyczne warunki zatrudnienia (umowa o pracę/umowa B2B)
  • Wynagrodzenie zasadnicze oraz atrakcyjny, sprzedażowy system motywacyjny, adekwatny do osiąganych wyników
  • Niezbędne narzędzia na stanowisku pracy: laptop, telefon
  • Szkolenia produktowe i kompetencyjne
  • Ciekawą pracę zapewniającą stały rozwój i realizację różnorodnych projektów
  • Możliwość rozwoju kariery w strukturach naszej firmy
  • Możliwość pracy zdalnej

Wszystkich kandydatów prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AllVoice sp. z o.o., danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych na potrzeby procesu rekrutacji pracowników.”

Kandydaci zainteresowani wzięciem udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych powinni dodatkowo zamieścić informację, że:

„Zgoda obejmuje zarówno obecne jak i przyszłe procesy rekrutacyjne.”

Aplikacje wraz z podaniem nazwy stanowiska w temacie prosimy kierować na adres: praca@allvoice.pl


„Informujemy, iż administratorem danych osobowych kandydatów aplikujących na w/w stanowisko pracy jest AllVoice sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Marsa 56a (zwana dalej „Spółką”). Dane kandydatów będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE i ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, wyłącznie w celach związanych z prowadzeniem procesu rekrutacyjnego. Podanie danych jest obowiązkowe w zakresie wskazanym w art. 22¹ § 1 Kodeksu pracy. Wszelkie dodatkowe informacje kandydat podaje dobrowolnie. Będą one przetwarzane przez Spółkę na podstawie wyżej wskazanej zgody, która może być odwołana przez kandydata w każdym czasie. Każda osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.”

PL