Systemy dla hoteli

Rozwiązania telekomunikacyjne dla hoteli

MiVoice Office 400 Hospitality


Pakiet Mitel 400 Hospitality to idealne, profesjonalne rozwiązanie do zadań komunikacyjnych i administracyjnych w hotelach i firmach oferujących usługi zarządzania gośćmi.

Doskonałą obsługę klienta gwarantuje bogata oferta telefonów dla recepcji, pokoi i personelu, oprogramowanie do zarządzania recepcją oraz interfejs do integracji z większością systemów zarządzania hotelami na rynku.

Nacisk kładziony jest na zapewnienie pracownikom rozwiązania przyjaznego dla użytkownika, aby mogli szybko i efektywnie wykonywać swoje zadania. Dla personelu może to prowadzić do większej satysfakcji z codziennej pracy i większej ilości czasu na zaspokojenie potrzeb gości.

Kluczowe zalety pakietu Mitel 400 Hospitality obejmują:

  • Check-in and check-out - aktywacja/blokada telefonu w pokoju
  • Wiadomości oczekujące - dioda LED informująca gościa o wiadomości oczekującej na telefonie po odebraniu nowej poczty głosowej
  • Wake-up calls - niemożliwe do przeoczenia budzenie - proste zarządzanie
  • Obsługa statusu pokoi - wyświetlanie i zapisywanie statusów np. posprzątany, awaria itd.
  • Automatyczne drukowanie rachunków telefonicznych za pomocą personalizowanego szablonu
  • System hotelowy IVR - szybka obsługa połączeń przychodzących - do recepcji, działu konferencyjnego, centrum SPA, restauracji i innych obiektów w hotelu
  • Optymalizacja kosztów- Pakiet Hospitality od Mitel jest łatwy do zintegrowania z istniejącą infrastrukturą: domofonami i kamerami, zewnętrznymi systemami zarządzania nieruchomościami (PMS) oraz infrastruktura IT


Zalety systemu dla personelu


  • Wydajność i wysoka produktywność dostępne są określone funkcje, takie jak zameldowanie, w tym rejestrowanie danych gości oraz specjalne wymagania gości, ustawianie języków i budzenie. Podczas wymeldowania personel jest doskonale wspierany, a procesy robocze przyspieszone dzięki funkcjom takim jak automatyczne drukowanie rachunków i wyświetlanie statusu sprzątania pokoju

  • Zawsze poinformowany Personel może zmienić stan pokoju, na przykład z „do sprzątania” na „sprzątnięty”, po prostu wprowadzając kod w telefonie w pokoju lub na bezprzewodowym telefonie DECT. W ten sposób recepcja i kierownictwo są zawsze na bieżąco

  • Telefon na każdą potrzebę: szeroka gama telefonów dla recepcji, zespołów biurowych, sprzątających i konserwacyjnych

Zalety systemu dla gości


  • Optymalna obsługa: szybkie i łatwe procesy zameldowania i wymeldowania

  • Telefony do pokoi: szeroka gama intuicyjnie wdrażanych telefonów dostosowanych do potrzeb klientów

  • Szczegółowe rachunki telefoniczne: w tym dane dotyczące połączeń i poszczególne opłaty

  • Usługi budzenia: niemożliwe pominięcie budzika; personel jest informowany o wszystkich nieodebranych alarmach

  • Odbiór wiadomości: diodę LED wiadomości oczekującej na telefonie pokojowym można włączać i wyłączać zdalnie z recepcji. Lampka zapala się automatycznie po odebraniu nowej poczty głosowej. Gość łączy się z recepcją lub bezpośrednio z pocztą głosową poprzez naciśnięcie jednego przycisku

Zapraszamy do kontaktu z nami

Kontakt z doradcą

PL