Rozwiązania telekomunikacyjne dla hoteli
MiVoice Office 400 Hospitality
Pakiet Mitel 400 Hospitality to idealne, profesjonalne rozwiązanie do zadań komunikacyjnych i administracyjnych w hotelach i firmach oferujących usługi zarządzania gośćmi.
Doskonałą obsługę klienta gwarantuje bogata oferta telefonów dla recepcji, pokoi i personelu, oprogramowanie do zarządzania recepcją oraz interfejs do integracji z większością systemów zarządzania hotelami na rynku.
Nacisk kładziony jest na zapewnienie pracownikom rozwiązania przyjaznego dla użytkownika, aby mogli szybko i efektywnie wykonywać swoje zadania. Dla personelu może to prowadzić do większej satysfakcji z codziennej pracy i większej ilości czasu na zaspokojenie potrzeb gości.
Kluczowe zalety pakietu Mitel 400 Hospitality obejmują:
- Check-in and check-out - aktywacja/blokada telefonu w pokoju
- Wiadomości oczekujące - dioda LED informująca gościa o wiadomości oczekującej na telefonie po odebraniu nowej poczty głosowej
- Wake-up calls - niemożliwe do przeoczenia budzenie - proste zarządzanie
- Obsługa statusu pokoi - wyświetlanie i zapisywanie statusów np. posprzątany, awaria itd.
- Automatyczne drukowanie rachunków telefonicznych za pomocą personalizowanego szablonu
- System hotelowy IVR - szybka obsługa połączeń przychodzących - do recepcji, działu konferencyjnego, centrum SPA, restauracji i innych obiektów w hotelu
- Optymalizacja kosztów- Pakiet Hospitality od Mitel jest łatwy do zintegrowania z istniejącą infrastrukturą: domofonami i kamerami, zewnętrznymi systemami zarządzania nieruchomościami (PMS) oraz infrastruktura IT



Zalety systemu dla personelu
Wydajność i wysoka produktywność
dostępne są określone funkcje, takie jak zameldowanie, w tym rejestrowanie danych gości oraz specjalne wymagania gości, ustawianie języków i budzenie. Podczas wymeldowania personel jest doskonale wspierany, a procesy robocze przyspieszone dzięki funkcjom takim jak automatyczne drukowanie rachunków i wyświetlanie statusu sprzątania pokojuZawsze poinformowany
Personel może zmienić stan pokoju, na przykład z „do sprzątania” na „sprzątnięty”, po prostu wprowadzając kod w telefonie w pokoju lub na bezprzewodowym telefonie DECT. W ten sposób recepcja i kierownictwo są zawsze na bieżącoTelefon na każdą potrzebę:
szeroka gama telefonów dla recepcji, zespołów biurowych, sprzątających i konserwacyjnych
Zalety systemu dla gości
Optymalna obsługa: szybkie i łatwe procesy zameldowania i wymeldowania
-
Telefony do pokoi: szeroka gama intuicyjnie wdrażanych telefonów dostosowanych do potrzeb klientów
Szczegółowe rachunki telefoniczne: w tym dane dotyczące połączeń i poszczególne opłaty
Usługi budzenia: niemożliwe pominięcie budzika; personel jest informowany o wszystkich nieodebranych alarmach
Odbiór wiadomości: diodę LED wiadomości oczekującej na telefonie pokojowym można włączać i wyłączać zdalnie z recepcji. Lampka zapala się automatycznie po odebraniu nowej poczty głosowej. Gość łączy się z recepcją lub bezpośrednio z pocztą głosową poprzez naciśnięcie jednego przycisku
Zapraszamy do kontaktu z nami