Służba zdrowia

Sprawna komunikacja w placówce medycznej

Wspólnie zadbajmy o poprawę jakości i produktywności opieki zdrowotnej oraz zwiększenie satysfakcji pacjentów.


Za pośrednictwem aplikacji, aparatów IP, telefonów typu DECT oraz botów zapewniamy pracownikom szpitala czy przychodni, bezpieczną, a jednocześnie prostą w użytkowaniu komunikację, niezależnie od oddziału w jakim pracują.

Aplikacje do kontaktów z pacjentami, wiadomości, wideo i połączenia głosowe mogą zbiegać się w jednej sieci, która zapewni elastyczną i bezpieczną komunikację w całej organizacji.

Skorzystaj z oddzielnej infolinii, która odciąży pracę Twojej rejestracji! 

Daj swoim pacjentom możliwość szybkiego umówienia się na wizytę za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji. 

Skróć czas oczekiwania na połączenie dzięki skutecznemu kolejkowaniu połączeń i kierowaniu połączenia do właściwych osób w placówce. 

.

Efektywna i płynna rejestracja


W łatwy sposób analizuj ile i które zgłoszenia wymagają obsługi. Szczegółowe śledzenie połączeń może być prezentowane na kilkudziesięciu przejrzystych raportach. Usprawnij swoją rejestrację również o usługę Voicebot:

  • jednolita i wysokiej jakości obsługa pacjenta.
  • asystent głosowy, który obsługuje każdego dzwoniącego pacjenta z takim samym zaangażowaniem.
  • przekazywanie przez bota rzetelnych informacji 24/h
  • odciążenie pracowników rejestracji od powtarzalnych, schematycznych zadań.
  • optymalizacja kosztów.
  • zmniejszenie ilości nieodwołanych wizyt, na które pacjenci się nie stawili.
  • przeprowadzanie ankiet satysfakcji przez voicebot’a.

Telefony dla placówki medycznej


Płynny przepływ informacji pomiędzy urządzeniami monitorującymi, urządzeniami podłączonymi do pacjentów a personelem medycznym.

Pielęgniarki na bieżąco otrzymują wezwania od swoich pacjentów. W przypadku zajętości, wezwanie jest automatycznie przekierowane do kolejnej pielęgniarki.

Wezwania trafiają dyskretnie na telefon pielęgniarki, do której przypisany jest dany pacjent, zastępując dotychczasowy głośny dzwonek słyszalny na całym oddziale.

Zalety naszych telefonów

  • Dezynfekcja środkami chemicznymi
  • Dedykowane do pracy w placówkach medycznych
  • Doskonała jakość dźwięku
  • Połączenia grupowe
  • Odporny na upadki i zalania
  • Przyciski alarmowe
  • Skaner kodów kreskowych
  • Długi czas rozmów, bez konieczności ładowania
  • Wiadomości interaktywne
  • I wiele więcej….

Zapraszamy do kontaktu z nami

Kontakt z doradcą

PL