CC Elite

Avaya
CC Elite

Kompletne rozwiązanie omnichannel

Idealnie dopasowane dla dużych i globalnych przedsiębiorstw, Avaya Aura Contact Centre jako rozwiązanie omnichannel dla Twojej firmy, które wykracza poza rozmowy telefoniczne i bezproblemowo komunikuje się z klientami porzez telefon, SMS, e-mail, chat i video za pośrednictwem jednej łatwej w zarządzaniu ujednoliconej platformy.

Avaya może pomóc Twojej firmie komunikować się z klientami na ich własnych zasadach, umożliwiając Ci komunikację z nimi
w dowolny, wygodny sposób, jaki wybiorą. Dzięki rozwiązaniom Avaya wiadomości e-mail i chaty internetowe można obsługiwać z takim samym poziomem niezawodności, jaki zastosowano w przypadku interakcji głosowych. Za pomocą jednego interfejsu na pulpicie agenci mogą zarządzać różnymi trybami kontaktu z klientem jako jednym, bardzo efektywnym przepływem pracy, który zwiększa produktywność agentów. To ujednolicone podejście poprawia wrażenia klientów, przenosząc je poza zwykłe „zadowolenie” na nowy poziom lojalności wobec Twojej marki.

Contact center nowej generacji firmy Avaya wyraźnie zorientowane jest na maksymalne wykorzystanie czasu i wydajności agentów.

Edwin E. Mier, CEO of MierConsulting, LLC

Contact Center Reporting


System raportowania jest sercem każdego Contact Center, a Avaya oferuje jedno z najpotężniejszych, łatwych w użyciu rozwiązań raportujących w branży. Raporty mogą obejmować wszystkie rodzaje kontaktów, szczegółowe lub podsumowane, według agenta, zestawu umiejętności lub centrum kontaktowego. Istnieje ponad 110 różnych standardowych raportów i dodatkowo kreator do tworzenia własnych.

Produktywność agenta


Pulpit Avaya Aura Agent to potężny interfejs, który przedstawia agentom bieżące i historyczne dane kontaktowe klientów, w tym e-mail, chat internetowy, połączenia przychodzące i wychodzące. Prezentuje skrypty kampanii wychodzącej i zbiera dane o kontaktach, które są przechowywane w systemie do wykorzystania w przyszłości.

Social Media Responses


Avaya’s Social Media Manager analyzes and categorizes social media and can post and route it into Avaya Aura Contact Center where it can be handled by an agent. Effective management of social media gives businesses a powerful competitive edge in finding and leveraging new business opportunities and can transform a potentially bad customer experience into a glowing testimonial.

Strengthening loyalty


Avaya Aura Contact Center enables you to give your customers a multimedia experience that can drive long-term loyalty and help capture more revenue. Our solution helps your customers get what they want when they want it —a true formula for success!

Zapraszamy do kontaktu z nami

Kontakt z doradcą

PL