Avaya
IPOCC
Optymalna dostępność - przewaga nad konkurencją
Dzięki Avaya IP Office Contact Centermożesz zintegrować kanały głosowe, e-mailowe i komunikatory oraz proaktywnie zarządzać całym cyklem życia interakcji z klientem. Twoja firma może rozpocząć swoje działania we własnym tempie na początku z jednym kanałem, na przykład głosowym, i dodawać inne kanały, takie jak e-mail, w miarę rozwijania się Twoich celów.
IPOCC to prawdziwe kompleksowe rozwiązanie dla firm, które chcą wyróżnić swoje usługi na tle konkurencji, osiągnąć lepszą segmentację klientów i zwiększyć wartość każdej relacji z klientem. Może to przełożyć się na bardziej zadowolonych klientów i w rezultacie na bardziej dochodowy biznes.
"Nasze rozwiązanie Avaya zapewnia agentom tak dużo wiele niezbędnych danych klientów, że nie musimy już tracić czasu na proszenie o nie dzwoniących."
Mike Blake,Home Emergency Director, CET
Watch now
Kompleksowe rozwiązanie do obsługi klienta
Umożliwia dostarczanie spójnych, spersonalizowanych usług klientom w wielu kanałach medialnych i lokalizacjach
Specjalne interfejsy dla agentów i administratorów
Łatwe w obsłudze interfejsy dla administratora i agenta sprzyjają szybkiemu obyciu się przez użytkowników końcowych. Sprawnie wprowadzaj zmiany w agentach, grupach, tematach i profilach za pomocą narzędzia do administrowania siecią.
Rozwijaj się
wraz ze swoim biznesem
Zacznij od głosu i dodaj kolejne kanały multimedialne bez hardware'u
Sprawna implementacja bez zakłóceń
Prostota obejmuje także instalację, w której certyfikowani partnerzy Avaya w tym AllVoice mogą szybko dostarczać konfiguracje zorientowane na klienta. Standardowe konfiguracje dostarczone w IPOCC mogą być uruchomione w ciągu kilku dni.
Zapraszamy do kontaktu z nami