IPOCC

Avaya
IPOCC

Optymalna dostępność - przewaga nad konkurencją

Dzięki Avaya IP Office Contact Centermożesz zintegrować kanały głosowe, e-mailowe i komunikatory oraz proaktywnie zarządzać całym cyklem życia interakcji z klientem. Twoja firma może rozpocząć swoje działania we własnym tempie na początku z jednym kanałem, na przykład głosowym, i dodawać inne kanały, takie jak e-mail, w miarę rozwijania się Twoich celów.

IPOCC to prawdziwe kompleksowe rozwiązanie dla firm, które chcą wyróżnić swoje usługi na tle konkurencji, osiągnąć lepszą segmentację klientów i zwiększyć wartość każdej relacji z klientem. Może to przełożyć się na bardziej zadowolonych klientów i w rezultacie na bardziej dochodowy biznes.

"Nasze rozwiązanie Avaya zapewnia agentom tak dużo wiele niezbędnych danych klientów, że nie musimy już tracić czasu na proszenie o nie dzwoniących."

Mike Blake,
Home Emergency Director, CET

Watch now

Kompleksowe rozwiązanie do obsługi klienta


Umożliwia dostarczanie spójnych, spersonalizowanych usług klientom w wielu kanałach medialnych i lokalizacjach

Specjalne interfejsy dla agentów i administratorów


Łatwe w obsłudze interfejsy dla administratora i agenta sprzyjają szybkiemu obyciu się przez użytkowników końcowych. Sprawnie wprowadzaj zmiany w agentach, grupach, tematach i profilach za pomocą narzędzia do administrowania siecią.

Rozwijaj się
wraz ze swoim biznesem


Zacznij od głosu i dodaj kolejne kanały multimedialne bez hardware'u

Sprawna implementacja bez zakłóceń


Prostota obejmuje także instalację, w której certyfikowani partnerzy Avaya w tym AllVoice mogą szybko dostarczać konfiguracje zorientowane na klienta. Standardowe konfiguracje dostarczone w IPOCC mogą być uruchomione w ciągu kilku dni.

Zapraszamy do kontaktu z nami

Kontakt z doradcą

PL