ACCS

Avaya
ACCS

Idealne rozwiązanie Contact Center odpowiednie dla średnich firm

Avaya Contact Center Select jest idealnym, wielokanałowym rozwiązaniem kontaktowym, które umożliwia firmom poprawę jakości obsługi klienta. Ponadto z jego pomocą zwiększaj wartość długości życia klienta i przychody oraz przewiduj, automatyzuj i przyspieszaj interakcje z klientami, jednocześnie poprawiając wydajność agentów w celu zmniejszenia kosztów. ACCS jest w pełni zintegrowany z platformą Avaya IP Office.

ACCS umożliwia użytkownikom automatyczne wybieranie numerów do klientów, łączenie historycznych i kontekstowych informacji o klientach w czasie rzeczywistym, aby poprawić jakość interakcji, optymalizować wykorzystanie agentów i produktywność, a także poprawiać wydajność superwizora w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi klienta i trwałego rozwoju firmy.

Watch now

https://www.youtube.com/watch?v=NKKuW3RHQ6g

Wydajność agenta


Specjalny interfejs dla agentów ułatwia im szybką i łatwą interakcję z klientami niezależnie od wybranego kanału. Agenci używają pulpitu agenta do zarządzania przychodzącymi i wychodzącymi połączeniami głosowymi, a także pocztą e-mail, chatem, SMS-em i faksem.

Skuteczność przełożonych


Raporty historyczne i raporty real-time z dynamicznym filtrowaniem zapewniają łatwe do odczytania informacje na temat kluczowych wskaźników wydajności (KPI), podsumowań kontaktów i skonsolidowanych raportów wielokanałowych. Pomaga to skrócić czas analizowania danych i daje więcej czasu trenerom, pomagając poprawić zarówno wydajność agenta, jak i przełożonego.

Skalowalność/architektura


Avaya Contact Center Select można zaprojektować tak, aby zapewnić ciągłość biznesową podczas nieprzewidzianych wydarzeń i zakłóceń.

Satysfakcja klienta


Zmniejszenie lub wyeliminowanie zbędnego przełączania klienta pomiędzy działami poprawia znacząco jakość obsługi klienta. Avaya Contact Center Select może kierować połączenia głosowe lub wiadomości z innych kanałów do najbardziej odpowiedniego agenta na podstawie języka, wiedzy, historii i dostępności, z alternatywnymi opcjami, jeśli pierwszy wybór będzie zajęty lub niedostępny.

Zapraszamy do kontaktu z nami

Kontakt z doradcą

PL