Systemy dla hoteli

Rozwiązania telekomunikacyjne dla hoteli

Pasjonujemy się nowoczesnymi technologiami, dzięki czemu jesteśmy w stanie dostarczać najwyższej jakości rozwiązania telekomunikacyjne dla firm z różnych sektorów.

Jako zaufany integrator IT i reseller, tworzymy systemy które spełniają potrzeby naszych klientów, ale są także przyszłościowe, elastyczne i łatwe w adaptacji.

Naszą oferta obejmuje szeroki zakres usług, od projektowania i implementacji zaawansowanych systemów telekomunikacyjnych, po wsparcie i administrację.

Specjalizujemy się w telefonii IP, komunikacji zintegrowanej oraz rozwiązaniach Contact Center, zapewniając naszym klientom nie tylko sprzęt i oprogramowanie, ale przede wszystkim profesjonalne doradztwo i wsparcie techniczne.

Thanks to our collaboration with leading technology manufacturers like Avaya, Mitel, Spectralink, and Nortel, we offer solutions tailored to the individual needs of each organisation. Our services are aimed at both small and medium-sized enterprises and large corporations, always with an emphasis on quality, reliability, and security.

Każdy hotel może być miejscem niezawodnej komunikacji. Sprawna obsługa i satysfakcja gości, od recepcji po każdy pokój.

MiVoice Office 400 Hospitality


Pakiet Mitel 400 Hospitality to idealne, profesjonalne rozwiązanie do zadań komunikacyjnych i administracyjnych w hotelach i firmach oferujących usługi zarządzania gośćmi.

Doskonałą obsługę klienta gwarantuje bogata oferta telefonów dla recepcji, pokoi i personelu, oprogramowanie do zarządzania recepcją oraz interfejs do integracji z większością systemów zarządzania hotelami na rynku.

Nacisk kładziony jest na zapewnienie pracownikom rozwiązania przyjaznego dla użytkownika, aby mogli szybko i efektywnie wykonywać swoje zadania. Dla personelu może to prowadzić do większej satysfakcji z codziennej pracy i większej ilości czasu na zaspokojenie potrzeb gości.

Kluczowe zalety pakietu Mitel 400 Hospitality obejmują:

  • Check-in and check-out - aktywacja/blokada telefonu w pokoju
  • Wiadomości oczekujące - dioda LED informująca gościa o wiadomości oczekującej na telefonie po odebraniu nowej poczty głosowej
  • Wake-up calls - niemożliwe do przeoczenia budzenie - proste zarządzanie
  • Obsługa statusu pokoi - wyświetlanie i zapisywanie statusów np. posprzątany, awaria itd.
  • Automatyczne drukowanie rachunków telefonicznych za pomocą personalizowanego szablonu
  • System hotelowy IVR - szybka obsługa połączeń przychodzących - do recepcji, działu konferencyjnego, centrum SPA, restauracji i innych obiektów w hotelu
  • Optymalizacja kosztów- Pakiet Hospitality od Mitel jest łatwy do zintegrowania z istniejącą infrastrukturą: domofonami i kamerami, zewnętrznymi systemami zarządzania nieruchomościami (PMS) oraz infrastruktura IT


Zalety systemu dla personelu


  • Wydajność i wysoka produktywność dostępne są określone funkcje, takie jak zameldowanie, w tym rejestrowanie danych gości oraz specjalne wymagania gości, ustawianie języków i budzenie. Podczas wymeldowania personel jest doskonale wspierany, a procesy robocze przyspieszone dzięki funkcjom takim jak automatyczne drukowanie rachunków i wyświetlanie statusu sprzątania pokoju

  • Zawsze poinformowany Personel może zmienić stan pokoju, na przykład z „do sprzątania” na „sprzątnięty”, po prostu wprowadzając kod w telefonie w pokoju lub na bezprzewodowym telefonie DECT. W ten sposób recepcja i kierownictwo są zawsze na bieżąco

  • Telefon na każdą potrzebę: szeroka gama telefonów dla recepcji, zespołów biurowych, sprzątających i konserwacyjnych

Zalety systemu dla gości


  • Optymalna obsługa: szybkie i łatwe procesy zameldowania i wymeldowania

  • Telefony do pokoi: szeroka gama intuicyjnie wdrażanych telefonów dostosowanych do potrzeb klientów

  • Szczegółowe rachunki telefoniczne: w tym dane dotyczące połączeń i poszczególne opłaty

  • Usługi budzenia: niemożliwe pominięcie budzika; personel jest informowany o wszystkich nieodebranych alarmach

  • Odbiór wiadomości: diodę LED wiadomości oczekującej na telefonie pokojowym można włączać i wyłączać zdalnie z recepcji. Lampka zapala się automatycznie po odebraniu nowej poczty głosowej. Gość łączy się z recepcją lub bezpośrednio z pocztą głosową poprzez naciśnięcie jednego przycisku

Zapraszamy do kontaktu z nami

Kontakt z doradcą

PL