AllVoice oferujemy kompleksowe wsparcie w procesie integracji Microsoft Teams Phone z Twoją obecną infrastrukturą telefoniczną.

Pomożemy Ci maksymalnie wykorzystać istniejące już rozwiązania, doradzimy co warto dokupić, aby unowocześnić system, a następnie skonfigurujemy wszystko według Twoich potrzeb.

Jak być na bieżąco z trendami, modernizować tak by użytkownicy byli zadowoleni, a budżet był zgodny z planem?

Modernizacja komunikacji to znalezienie równowagi między nowoczesnością a możliwościami budżetu.

Zdajemy sobie sprawę, że efektywna komunikacja to serce dobrze funkcjonującej organizacji. Firmy starają się być na czasie i posiadać nowoczesne rozwiązania do kontaktu wewnątrz i na zewnątrz firmy.

Znamy na to sposób i mamy gotową strategię – wybierając MS Teams Phone i współpracę z nami zyskujesz:

1️⃣ Kompleksową platformę do komunikacji: Teams Phone integruje rozmowy telefoniczne z numerów firmowych stacjonarnych i komórkowych, czat, wideo i udostępnianie plików – wszystko w jednym miejscu, co poprawia efektywność i wygodę pracy.

2️⃣ Obniżenie kosztów: Przejście z tradycyjnego telefonu na VoIP przynosi znaczne oszczędności na sprzęcie, konserwacji i rachunkach telefonicznych.

3️⃣ Łatwość komunikacji: Integracja z Teams ułatwia komunikację, umożliwiając np. łatwe przejście z rozmowy telefonicznej do wideokonferencji z udostępnianiem ekranu.

4️⃣ Zaawansowane funkcje telefonii: Teams Phone oferuje funkcje, takie jak autosekretarka, integracja z centrum kontaktowego, kolejkowanie połączeń, nagrywanie połączeń i wiele innych.

5️⃣ Odpowiedź na połączenia z dowolnego miejsca na różnych urządzeniach: Pracownicy mogą odbierać i wykonywać połączenia z linii firmowej z dowolnego miejsca, co poprawia responsywność firmy na potrzeby klientów.

6️⃣ Bezpieczeństwo: Microsoft 365 Business Phone zaprojektowano z myślą o najwyższych standardach bezpieczeństwa i niezawodności.

7️⃣ Zarządzanie: VOIP w Teams umożliwia łatwe dodawanie użytkowników, przypisywanie numerów telefonów i przenoszenie istniejących numerów, wszystko z jednej konsoli administracyjnej.

8️⃣ Hybrydowość rozwiązania: Jeśli masz obecny system telefoniczny, system Call center, który potrzebujesz z różnych względów pozostawić i zintegrować z Teams, pomożemy Ci w tym.

9️⃣ Mnogość kompatybilnych urządzeń: Jeśli masz pracowników potrzebujących urządzeń fizycznych i zintegrowanych z Teams, zaproponujemy Ci telefony biurkowe, telefony mobilne DECT, lub telefony specjalnych zastosowań kompatybilne i certyfikowane z Teams Phone.

Wszystkie te punkty mogą wydawać się skomplikowane, ale nie musisz się martwić. W AllVoice pomożemy Ci rozszyfrować każdy z nich, wybierając najlepsze rozwiązania dla Twojej firmy i ułatwiając cały proces.

Dlaczego AllVoice?

Chcemy być wyjątkowi na rynku, dlatego zapewniamy:

  • Indywidualne doradztwo: Rozumiemy, że każda firma jest inna. Nasze podejście opiera się na indywidualnej analizie Twoich potrzeb i dostosowaniu rozwiązania tak, aby odpowiadało specyfice Twojej organizacji.
  • Ekspertyza techniczna: Nasz zespół specjalistów posiada głęboką wiedzę na temat systemów telekomunikacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić profesjonalną pomoc na każdym etapie migracji.
  • Wsparcie: Od początkowej konsultacji, przez proces implementacji, po bieżące wsparcie techniczne – jesteśmy z Tobą, aby zapewnić płynność działania i maksymalizować korzyści z nowego systemu.
  • Integrację z istniejącymi systemami: Zawsze badamy obecną infrastrukturę, analizujemy potrzeby wprowadzenia zmian i ograniczamy je do minimum, to z kolei pozwala na wykorzystanie już istniejących inwestycji i narzędzi.
  • Kompleksowe rozwiązania: Oferujemy pełną gamę usług związanych z telekomunikacją. O tym więcej poniżej.

Wybierając AllVoice jako swojego partnera, otrzymujesz pewność, że migracja do MS Teams Phone przebiegnie gładko i efektywnie.

Rozwiązania AllVoice

Dostosowujemy się do Twoich wymagań. Co w sytuacji gdy jako Klient, powiesz nam:

  • “Mamy tylko stare telefony stacjonarne, czy na nich też można pracować z Teams?”

Dla starszych modeli telefonów stacjonarnych, które nie są bezpośrednio kompatybilne z Teams Phone, AllVoice może zaproponować użycie specjalnych adapterów umożliwiających integrację. W innych przypadkach, zalecamy aktualizację do nowych, kompatybilnych urządzeń.

  • “Mamy tylko telefony komórkowe”

Dla firm korzystających wyłącznie z telefonów komórkowych, Teams Phone oferuje dedykowaną aplikację mobilną, umożliwiającą dostęp do wszystkich funkcji komunikacyjnych.

  • “Nie wiem czy moje telefony będą pasować”

AllVoice oferuje różnorodne modele telefonów kompatybilnych z MS Teams, od nowoczesnych telefonów biurkowych po zaawansowane urządzenia DECT i specjalistyczne telefony komórkowe.

  • Mamy duży teren w firmie, nie używamy telefonów stacjonawnych”

W takim przypadku proponujemy wykorzystanie trwałych i niezawodnych telefonów DECT, które są idealne do środowisk o wysokich wymaganiach operacyjnych. Są odporne na kurz, zabrudzenia i zalania. Ich konstrukcja jest wzmocniona, co sprawia, że są też odporne na uszkodzenia mechaniczne.

  • “U nas nie ma zasięgu WIFI”

W miejscach bez dostępu do WIFI rekomendujemy instalację wzmacniaczy sygnału lub rozwiązania oparte na sieciach komórkowych, aby zapewnić komunikację i dostęp do VoIP.

Proces Migracji

Migracja do Microsoft Teams Phone obejmuje:

  • ocenę i planowanie: Na początku współpracy dokładnie oceniamy Twoje obecne rozwiązania telekomunikacyjne i potrzeby biznesowe. Na tej podstawie opracowujemy szczegółowy plan migracji, który uwzględnia wszystkie aspekty techniczne i operacyjne.
  • integrację z istniejącymi systemami: Stawiamy na hybrydowe podejście. Nasze doświadczenie w integracji różnych systemów telekomunikacyjnych pozwala nam zaoferować rozwiązania, które łączą Twoją obecną infrastrukturę z nowoczesnością MS Teams Phone.
  • wdrażanie i konfigurację: Nasz zespół ekspertów przeprowadza Cię przez proces implementacji, zapewniając właściwe ustawienia systemu.
  • szkolenie i wsparcie: Oferujemy szkolenia dla Twoich pracowników, aby mogli skutecznie korzystać z nowego systemu, a także zapewniamy bieżące wsparcie techniczne.
  • monitorowanie i optymalizację: Po wdrożeniu, pozostajemy do Twojej dyspozycji, monitorując działanie systemu i proponując optymalizacje, które zwiększą jego efektywność.

Nasza oferta telefonów i akcesoriów

Oprócz usług migracji i integracji systemów telekomunikacyjnych, oferujemy również bogaty asortyment urządzeń telefonicznych i akcesoriów. Współpracujemy z renomowanymi producentami, aby zapewnić naszym klientom dostęp do najnowocześniejszych telefonów stacjonarnych i komórkowych, a także dedykowanych akcesoriów idealnie dopasowanych do systemu MS Teams Phone.

FAQ

Nie. Przy migracji telefonii do Teams Phone można pozostać przy obecnej numeracji.

Czas trwania migracji jest uzależniony od zakresu migracji oraz ilości użytkowników, których należy zmigrować do Teams Phone. Średnio wynosi on 2-4 tygodnie.

Tak, kwestie bezpieczeństwo danych Klienta są dla nas priorytetowe podczas migracji.

Gotowy na przyszłość komunikacji w Twojej firmie?

Nie czekaj dłużej! Skorzystaj z naszej wiedzy i doświadczenia. Wypełnij nasz formularz kontaktowy, umów się na konsultacje, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak możemy Ci pomóc. Razem przekształcimy komunikację Twojej firmy.

Zapraszamy do kontaktu z nami

Kontakt z doradcą

PL