Contact Center

Contact Center
Center

Digitalizacja stwarza nowe możliwości biznesowe i kanały komunikacji z klientem.
Popraw lojalność i satysfakcję klientów oraz zapewnij jednolity komfort kontaktu poprzez różne kanały
dzięki najnowszym technologiom Contact Center.


Tradycyjne call center staje się przestarzałe. W zorientowanym na konsumentów świecie z dostępem do Internetu Twoi klienci nie tylko dzwonią do Ciebie. Chcą się z Tobą skontaktować za pośrednictwem poczty e-mail, komunikatorów, video i innych. Samo odbieranie połączeń już nie wystarczy, aby utrzymać lojalność klientów. Musisz aktywnie sięgać po nowe narzędzia, aby budować relacje, sprzedawać i rozwiązywać problemy. Powinieneś dotrzeć do klientów za pomocą takich kanałów, które są przez nich preferowane.
Musisz to zrobić, jednocześnie obniżając koszty, poprawiając wydajność agentów i maksymalizując wartość każdego klienta.


AllVoice może Ci w tym pomóc. Od wewnętrznych działań po zarządzanie relacjami z klientami - oferujemy rozwiązania, które zwiększają efektywność całego centrum kontaktowego. Możesz łatwo dodawać zdalnych agentów w przypadku gwałtownego wzrostu liczby połączeń i zyskać elastyczność w ciągłości działania.
Zautomatyzowany kontakt wychodzący z klientem poprawi przychody, zminimalizuje czas bezczynności, zapobiegnie pustym terminom spotkań oraz stworzy możliwości sprzedaży dodatkowej i sprzedaży krzyżowej. Terminowe przypomnienia wychodzące rozwiązują potrzeby klientów, zanim się pojawią, zmniejszając liczbę połączeń przychodzących.

IPOCC

IP Office Contact Center rozszerza innowację Avaya w contact center na małe i średnie firmy, aby zapewnić Twojej firmie prostotę i wartość dodaną, której potrzebujesz.

Zobacz więcej

ACCS

Avaya Contact Center Select - zaprojektowany od podstaw w celu wspierania efektywnej i produktywnej komunikacji w całym przedsiębiorstwie. Angażowanie zespołów i klientów, gdziekolwiek się znajdują.

Zobacz więcej

Aura CC Elite

To zaawansowane rozwiązanie CC zwiększa zadowolenie klientów, przenosząc je poza zwykłą „satysfakcję” na nowy poziom lojalności wobec marki i klientów.

Zobacz więcej

PL