W czerwcu Mitel oficjalnie ogłosił globalne wzmocnienie swojego programu partnerskiego w komunikacie prasowym z 30 czerwca 2025. Mitel program partnerski 2025. Dla nas, jako partnera Mitela i twórcy serii edukacyjnej o Mitel CX, to nie tylko ciekawa wiadomość – to potwierdzenie kierunku, w którym idziemy.
CX to nie tylko produkt. To strategiczny kierunek Mitel.
Warto zauważyć, że ten kierunek znajduje silne oparcie w danych rynkowych. Według badania Mitel i Techaisle z 2024 roku, aż 92% liderów IT w USA i Europie uznaje hybrydową komunikację za kluczowy priorytet strategiczny. Z kolei Frost & Sullivan wskazuje, że 86% organizacji planuje korzystać ze środowisk hybrydowych lub multicloud, a 39% oczekuje rozwiązań, które będą integrować technologie lokalne z chmurowymi w jednym, spójnym modelu.
Dla klientów oznacza to jedno: technologia CX musi być elastyczna i gotowa na współistnienie wielu modeli wdrożeniowych. I właśnie na tym tle Mitel CX – z pełną dowolnością w zakresie hostingu, licencjonowania i integracji – wyróżnia się jako odpowiedź na wyzwania IT. W komunikacie znajdziemy potwierdzenie tego, co już pokazaliśmy we wpisach na blogu: Mitel CX staje się centralnym punktem oferty firmy. Został określony jako “flagowy produkt” wspierający partnerów w dostarczaniu rozwiązań hybrydowych, omnichannelowych i wspieranych przez GenAI. Firma deklaruje:
„CX is a core pillar of our go-to-market strategy, and our partners are key to bringing that vision to life”
W praktyce oznacza to:
- nowy portal partnerski,
- przejrzyste rabaty,
- silniejsze wsparcie marketingowe i techniczne,
- gotowość do wspólnej sprzedaży Mitel CX w modelu CAPEX, subskrypcyjnym i hybrydowym.
Wszystko to potwierdza, że Mitel CX to nowa generacja Contact Center – to zupełnie nowe podejście co #CC.
Co to oznacza dla klientów AllVoice?
Jako partner Mitela:
- mamy dostęp do aktualnych narzędzi, szkoleń i roadmapy CX,
- możemy oferować Mitel CX w dopasowanym modelu finansowym (subskrypcyjnym lub inwestycyjnym),
- śledzimy rozwój AI w Mitel CX i potrafimy go realnie zaimplementować,
- mamy wsparcie eksperckie Mitela w złożonych projektach (np. migracje z MiCC lub OpenScape).
Nie wszyscy jeszcze ufają sztucznej inteligencji w contact center. Znamy te objekcje. Ale potrafimy pokazać, jak Mitel CX z AI, które zna potrzeby Twoich klientów – nie tylko poprzez czatboty, ale także przez podpowiedzi, streszczenia, translacje i analizę nastrojów.
Jak wpisuje się to w dotychczasową narrację o Mitel CX?
Z każdym kolejnym krokiem Mitela widzimy potwierdzenie tego, o czym pisaliśmy wcześniej. Ich strategia jest spójna: tworzenie CX jako platformy, nie jako osobnego silosu. Pisaliśmy o tym wprost tutaj.
Wczorajszy komunikat Mitel program partnerski 2025 dołącza do tej narracji jako dowód na to, że nie mamy do czynienia z chwilowym trendem, lecz dobrze zaplanowana zmiana w komunikacyjnej strategii firmy.
Co dalej?
AllVoice dalej rozwija działania edukacyjne i wdrożeniowe wokół Mitel CX. Zbieramy już kolejne dane i pytania od firm, które rozważają migrację z MiCCB i MiCCE lub szukają bezpiecznej alternatywy dla rozwiązań typu CCaaS.
Masz pytania? Chcesz przetestować demo Mitel CX? A może interesuje Cię kosztorys w modelu hybrydowym? Skontaktuj się z nami – jako partner Mitel mamy dostęp do najnowszych narzędzi i programów wspierających migracje oraz rozwój contact center.
#MitelCX #AllVoice #hybrydoweCC #AIwContactCenter #GenAI #CXstrategy