PCCA 2025 zaczęło się na długo przed czerwcową galą w hotelu Renaissance Warsaw Airport. Sala przypominała rozdanie Oscarów – ogromna scena, światła, czerwony dywan, muzyka z motywu przewodniego „Piratów z Karaibów”. Nie było stolików, tylko rzędy krzeseł, jak w teatrze. Wszystko skupione na scenie, gdzie wręczano nagrody i odczytywano uzasadnienia werdyktu jury – tzw. laudacje, w których szczegółowo opisywano, za co dany zespół lub osoba zostali wyróżnieni. Ale to, co wydarzyło się 12 czerwca w Renaissance Warsaw Airport Hotel, zaczęło się wiele miesięcy wcześniej i rozgrywało się nie na scenie, a w rozmowach, nagraniach, testach i codziennej pracy dziesiątek specjalistów obsługi klienta.

Droga do finału

Zgłoszenia do konkursu wystartowały jeszcze w grudniu. Firmy nominowały swoich konsultantów i zespoły, przesyłały autentyczne nagrania rozmów z klientami, dokumentowały jakość i skuteczność codziennej pracy.

Potem ruszyły oceny. Najpierw formalne. Później merytoryczne, z udziałem niezależnych jurorów. Każde zgłoszenie trafiało pod lupę pięciu ekspertów. Słuchali, analizowali, punktowali. I tylko najlepsi trafili do finału.

A tam czekały już testy na żywo. Symulacje, scenariusze, rozmowy z jury. Wszystko, co pokazuje nie tylko wiedzę, ale też refleks, umiejętność rozmowy i pracy w zmiennych warunkach.

Gala z twistem

Wieczór gali był zwieńczeniem tego procesu. A kiedy rozdano już wszystkie nagrody i ucichły brawa, rozgrzaliśmy szare komórki w zupełnie innym stylu.

W ramach wydarzenia odbyła się gra terenowa w klimacie Casino Royale. Z ramienia AllVoice dołączyliśmy do drużyny z kilku różnych firm i razem rozwiązywaliśmy zagadki, szyfry i wyzwania logiczne rozstawione po całym foyer hotelu. Rywalizowało ponad 10 zespołów. Nasz zespół wygrał. Byliśmy najszybsi w odnalezieniu i przetranskrybowaniu szyfru do sejfu. Otworzyliśmy go na oczach wszystkich i zgarnęliśmy nagrodę główną.

Z pozoru zabawa, w rzeczywistości test współpracy, komunikacji i myślenia pod presją. Dokładnie tego, co na co dzień buduje jakość obsługi klienta.

Rozmowy, które zostają

Podczas gali i rozmów kuluarowych często gęsto wracał temat technologii.

Wiele firm dzieliło się swoimi doświadczeniami z systemami komunikacyjnymi. Co się sprawdza, co przeszkadza, czego brakuje. Padały przykłady: brak integracji z CRM, trudności w raportowaniu, sztywne procedury, złośliwość technologii, mnogość rozwiązań i brak czasu na opanowanie wszystkiego w jednym miejscu – wszystko to utrudnia empatyczny kontakt z klientem.

W takich rozmowach nasza obecność miała sens. AllVoice, razem z Zoom i Exclusive Networks, tworzyło mocne trio dla tych, którzy szukają alternatyw i przejścia na lepsze rozwiązania.

Braliśmy w tym udział jako partnerzy gotowi do rozmów. O wyzwaniach, możliwych rozwiązaniach i tym, co może zmienić codzienność zespołów contact center.

Co zostaje po wyjściu z sali

Zostaje przekonanie, że dobra obsługa klienta to decyzja, proces, konsekwencja i wsparcie.

Dlatego gratulujemy wszystkim, którzy przeszli tę drogę. Bo choć scena błyszczała, prawdziwy ogrom pracy wydarza się codziennie, za kulisami.

A my byliśmy tam, słuchaliśmy i rozmawialiśmy. Wracamy z przekonaniem, że to była dobra rozmowa.

Masz poczucie, że Twój zespół też zasługuje na więcej niż “system good enough”?
Porozmawiajmy o tym, co można usprawnić, kto wie, może z takiej rozmowy wyniknie coś ciekawego dla Twojej firmy?
📩 Skontaktuj się z nami

Jesteśmy oficjalnym partnerem Zoom w ramach programu Zoom Up – Silver Reseller. Więcej o naszej współpracy przeczytasz w naszym wcześniejszym wpisie tutaj.

#AllVoice #CX #VoIP #ContactCenter #ZoomContactCenter #PCCA2025

Zapraszamy do kontaktu z nami

Kontakt z doradcą

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

EN