O firmie

O nas

O firmie


AllVoice koncentruje się na dostarczaniu najwyższej jakości produktów i usług swoim Klientom. Jesteśmy zespołem młodych a zarazem doświadczonych specjalistów działających z pasją w branży telekomunikacyjnej. Jako spółka posiadająca status Sapphire Business Partner koncernu AVAYA od wielu lat zajmujemy się implementacją i serwisowaniem systemów telekomunikacyjnych.

Działamy dynamicznie oraz kompleksowo na rynku lokalnym jak i poza granicami kraju. Obecnie nasza aktywność obejmuje 23 kraje z regionu EMEA.

Dodatkowo na chwilę obecną jesteśmy również jedynym w Polsce certyfikowanym dystrybutorem koncernu Spectralink będącego natomiast liderem na rynku rozwiązań bezprzewodowych zoptymalizowanych do trudnych warunków otoczenia tj. magazyny, hale produkcyjne.

Jako zaufany partner globalnych liderów technologicznych, nieustannie poszerzamy naszą ofertę. Niedawno zostaliśmy oficjalnym partnerem Zoom Contact Center, co pozwala nam oferować nowoczesne rozwiązania chmurowe dla współczesnej obsługi klienta.

Obszary działania


AllVoice działa w branży technologii teleinformatycznych projektując, dostarczając i integrując środowiska telekomunikacyjne i teleinformatyczne w przedsiębiorstwach. Nasza działalność́ charakteryzuje się̨ wysoką technologią, specjalistyczną wiedzą oraz współpracą̨ z czołowymi producentami tej branży na świecie.

Szczególne miejsce w naszej ofercie zajmują zaawansowane systemy telekomunikacyjne również chmurowe, w tym telefonia IP, aplikacje typu Call Center, Contact Center, oraz systemy Video- konferencyjne, w których firma specjalizuje się od wielu lat.

+31 Krajów

+350 Obsługiwanych centrali PBX

+35000 Zarządzanych urządzeń końcowych

Referencje

“AllVoice sp. z o.o. z sukcesem wykonała dla hotelu Hampton by Hilton w Balicach projekt implementacji systemu teleinformatycznego przeznaczonego dla infrastruktury hotelowej. Projekt ten obejmował m.in. zainstalowanie platformy telefonicznej Mitel MiVoice 400 wraz z wymaganymi funkcjonalnościami, dostarczenie i instalacje aparatów telefonicznych do części biurowej jak i poszczególnych pokoi hotelowych oraz integrację z systemem hotelowym PMS. Podczas pracy nad tym projektem pracownicy firmy AllVoice sp. z o.o. wykazali się wysokim poziomem profesjonalizmu w zakresie terminowości, merytorycznym jak również bieżącej obsłudze Klienta. Wszystkim zainteresowanym rekomendujemy firmę AllVoice sp. z o.o. jako solidnego i profesjonalnego Partnera.

Hampton by Hilton Kraków Airport

Referencje

"Orange Polska S.A. niniejszym pismem potwierdza, iż współpracuje z firmą AllVoice sp. z o.o. od czerwca 2021 w zakresie usług wsparcia teleinformatycznego systemów producenta Avaya.

Podczas dotychczasowej współpracy, inżynierowie z firmy AllVoice sp. z o.o. wykazali się wysokim poziomem profesjonalizmu oraz biegłą znajomością systemów Unified Communication i Contact Center – Avaya Aura, biorąc udział w bieżących projektach oraz obejmując opieką serwisową środowisko telekomunikacyjne o rozproszonej, redundantnej infrastrukturze i skalowalności do 10000 użytkowników Unified Communication oraz ok. 3000 stanowisk agenckich Contact Center wraz z zaawansowanymi zasobami systemów IVR."

Orange Polska S.A.

Referencje

"Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A. z siedzibą w Warszawie niniejszym pismem potwierdza, że na przełomie dwóch ostatnich lat współpracowała z firmą AllVoice sp. z o.o. w zakresie dostaw sprzętu teleinformatycznego producenta Mitel.

Firma AllVoice sp. z o.o. kilkukrotnie dostarczała do PWPW S.A. produkty telekomunikacyjne zgodnie z zamówieniem oraz ustalonym przez obie strony terminem.

Wszystkim zainteresowanym rekomendujemy firmę AllVoice sp. z o.o. jako solidnego i profesjonalnego partnera."

       PWPW S.A.

Referencje

"Firma Allvoice sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Marsa 56a była odpowiedzialna za zaprojektowanie i wdrożenie w naszej firmie wielokanałowego systemu Contact Center producenta Avaya składającego się z kilkunastu stanowisk agenckich. Zależało nam przede wszystkim na efektywnej i ujednoliconej komunikacji z naszymi Klientami i Partnerami biznesowymi kładąc duży nacisk na wysoką jakość ich obsługi. Dodatkowo potrzebowaliśmy bardzo precyzyjnych statystyk z całego ruchu w Dziale Obsługi Klienta i sprawnym wdrożeniu. Projekt został zrealizowany z sukcesem za pośrednictwem dostarczonego systemu Avaya przez certyfikowanych inżynierów z firmy Allvoice.

Od momentu uruchomienia tych rozwiązań, z przyjemnością korzystamy z ich stałej i profesjonalnej opieki serwisowej dla tego systemu jak również dla naszej infrastruktury telekomunikacyjnej opartej na platformie Avaya IP Office.

Rekomendujemy firmę Allvoice sp. z o.o. jako solidnego i rzetelnego wykonawcę."


SPB POLSKA Sp. z o.o.

Referencje

"Firma AllVoice sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Marsa 56a wykonała dla RAW-POL projekt wdrożenia zaawansowanej platformy Contact Center producenta Avaya tj. Avaya Call Reporting przystosowanej do efektywnej pracy dla kilkudziesięciu agentów.

Niniejszy system w dużym stopniu poprawił jakość obsługi naszych Klientów jak i dostarczył niezbędne informacje dla osób zarządzających Działem Obsługi Klienta.

W dotychczasowej współpracy firma Allvoice sp. z o. o. wykazała się wysokim poziomem profesjonalizmu w zakresie terminowości, merytorycznym jak również w obsłudze Klienta.

Wszystkim zainteresowanym polecamy współpracę i skorzystanie z usług firmy AllVoice"

RAW-POL STEFAŃSKI SPÓŁKA JAWNA

PL