O firmie

O nas

O firmie


AllVoice koncentruje się na dostarczaniu najwyższej jakości produktów i usług swoim Klientom. Jesteśmy zespołem młodych a zarazem doświadczonych specjalistów działających z pasją w branży telekomunikacyjnej. Jako spółka posiadająca status Sapphire Business Partner koncernu AVAYA od wielu lat zajmujemy się implementacją i serwisowaniem systemów telekomunikacyjnych.

Działamy dynamicznie oraz kompleksowo na rynku lokalnym jak i poza granicami kraju. Obecnie nasza aktywność obejmuje 23 kraje z regionu EMEA.

Dodatkowo na chwilę obecną jesteśmy również jedynym w Polsce certyfikowanym dystrybutorem koncernu Spectralink będącego natomiast liderem na rynku rozwiązań bezprzewodowych zoptymalizowanych do trudnych warunków otoczenia tj. magazyny, hale produkcyjne.

Obszary działania


AllVoice działa w branży technologii teleinformatycznych projektując, dostarczając i integrując środowiska telekomunikacyjne i teleinformatyczne w przedsiębiorstwach. Nasza działalność́ charakteryzuje się̨ wysoką technologią, specjalistyczną wiedzą oraz współpracą̨ z czołowymi producentami tej branży na świecie.

Szczególne miejsce w naszej ofercie zajmują zaawansowane systemy telekomunikacyjne również chmurowe, w tym telefonia IP, aplikacje typu Call Center, Contact Center, oraz systemy Video- konferencyjne, w których firma specjalizuje się od wielu lat.

+31 Krajów

+350 Obsługiwanych centrali PBX

+35000 Zarządzanych urządzeń końcowych

Referencje

“AllVoice sp. z o.o. z sukcesem wykonała dla hotelu Hampton by Hilton w Balicach projekt implementacji systemu teleinformatycznego przeznaczonego dla infrastruktury hotelowej. Projekt ten obejmował m.in. zainstalowanie platformy telefonicznej Mitel MiVoice 400 wraz z wymaganymi funkcjonalnościami, dostarczenie i instalacje aparatów telefonicznych do części biurowej jak i poszczególnych pokoi hotelowych oraz integrację z systemem hotelowym PMS. Podczas pracy nad tym projektem pracownicy firmy AllVoice sp. z o.o. wykazali się wysokim poziomem profesjonalizmu w zakresie terminowości, merytorycznym jak również bieżącej obsłudze Klienta. Wszystkim zainteresowanym rekomendujemy firmę AllVoice sp. z o.o. jako solidnego i profesjonalnego Partnera.

Hampton by Hilton Kraków Airport

Referencje

"Orange Polska S.A. niniejszym pismem potwierdza, iż współpracuje z firmą AllVoice sp. z o.o. od czerwca 2021 w zakresie usług wsparcia teleinformatycznego systemów producenta Avaya.

Podczas dotychczasowej współpracy, inżynierowie z firmy AllVoice sp. z o.o. wykazali się wysokim poziomem profesjonalizmu oraz biegłą znajomością systemów Unified Communication i Contact Center – Avaya Aura, biorąc udział w bieżących projektach oraz obejmując opieką serwisową środowisko telekomunikacyjne o rozproszonej, redundantnej infrastrukturze i skalowalności do 10000 użytkowników Unified Communication oraz ok. 3000 stanowisk agenckich Contact Center wraz z zaawansowanymi zasobami systemów IVR."

Orange Polska S.A.

Referencje

"Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A. z siedzibą w Warszawie niniejszym pismem potwierdza, że na przełomie dwóch ostatnich lat współpracowała z firmą AllVoice sp. z o.o. w zakresie dostaw sprzętu teleinformatycznego producenta Mitel.

Firma AllVoice sp. z o.o. kilkukrotnie dostarczała do PWPW S.A. produkty telekomunikacyjne zgodnie z zamówieniem oraz ustalonym przez obie strony terminem.

Wszystkim zainteresowanym rekomendujemy firmę AllVoice sp. z o.o. jako solidnego i profesjonalnego partnera."

       PWPW S.A.

Referencje

"Firma Allvoice sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Marsa 56a była odpowiedzialna za zaprojektowanie i wdrożenie w naszej firmie wielokanałowego systemu Contact Center producenta Avaya składającego się z kilkunastu stanowisk agenckich. Zależało nam przede wszystkim na efektywnej i ujednoliconej komunikacji z naszymi Klientami i Partnerami biznesowymi kładąc duży nacisk na wysoką jakość ich obsługi. Dodatkowo potrzebowaliśmy bardzo precyzyjnych statystyk z całego ruchu w Dziale Obsługi Klienta i sprawnym wdrożeniu. Projekt został zrealizowany z sukcesem za pośrednictwem dostarczonego systemu Avaya przez certyfikowanych inżynierów z firmy Allvoice.

Od momentu uruchomienia tych rozwiązań, z przyjemnością korzystamy z ich stałej i profesjonalnej opieki serwisowej dla tego systemu jak również dla naszej infrastruktury telekomunikacyjnej opartej na platformie Avaya IP Office.

Rekomendujemy firmę Allvoice sp. z o.o. jako solidnego i rzetelnego wykonawcę."


SPB POLSKA Sp. z o.o.

Referencje

"Firma AllVoice sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Marsa 56a wykonała dla RAW-POL projekt wdrożenia zaawansowanej platformy Contact Center producenta Avaya tj. Avaya Call Reporting przystosowanej do efektywnej pracy dla kilkudziesięciu agentów.

Niniejszy system w dużym stopniu poprawił jakość obsługi naszych Klientów jak i dostarczył niezbędne informacje dla osób zarządzających Działem Obsługi Klienta.

W dotychczasowej współpracy firma Allvoice sp. z o. o. wykazała się wysokim poziomem profesjonalizmu w zakresie terminowości, merytorycznym jak również w obsłudze Klienta.

Wszystkim zainteresowanym polecamy współpracę i skorzystanie z usług firmy AllVoice"

RAW-POL STEFAŃSKI SPÓŁKA JAWNA

PL