MiVoice Office 400
Elastyczne i wszechstronne narzędzia UC do efektywnej współpracy
Dostarczanie elastycznego, wszechstronnego rozwiązania komunikacyjnego, MiVoice Office 400 został specjalnie zaprojektowany, aby sprostać potrzebom małych i średnich firm, umożliwiając łatwą integrację dodatkowych użytkowników, nowych telefonów lub nawet dodatkowych lokalizacji.
MiVoice Office 400 został zaprojektowany do działania na standardowych urządzeniach, które są wystarczająco wydajne, aby obsługiwać do 600 użytkowników.
Dzięki UCC (Unified Communications & Collaboration) różne środki komunikacji (takie jak telefonia, poczta elektroniczna, poczta głosowa, faks, wideo i czat) są łączone w kompletne rozwiązanie, a następnie uzupełniane o dodatkowe funkcje, takie jak sygnalizacja obecności.
MiVoice Office 400 posiada specyficzne rozwiązania dostosowane dla takich branż jak: Sektor opieki zdrowotnej, Handel i przemysł, Hotele i restauracje, Budynki i obiekty użyteczności publicznej.
Kluczowe zalety
Zwiększenie wydajności (w tym poprzez integrację telefonii komputerowej i książek telefonicznych)
Upraszczanie procesów
Lepsza współpraca
Integracja aplikacji biurowych
Zmniejszenie kosztów
MiVoice Office 400 obejmuje:
Cały szereg nowoczesnych terminali (SIP, cyfrowe, analogowe)
Klienci UCC i telefony programowe oferujące video, wskaźniki obecności i chat
Rozwiązania mobilne (DECT, SIP-DECT, Mobile Client dla smartfonów i tabletów)
Konferencje audio, internetowe i video
Call centers
Zapraszamy do kontaktu z nami