Rozwiązania chmurowe

Contact Center – Conpeek

Skuteczny kontakt, obustronna satysfakcja i efektywność procesów biznesowych to klucz do sukcesu w relacjach z Klientem. Dzięki połączeniu cech Contact Center, Service Automation oraz PABX osiągniesz to z platformą Conpeek. Dołącz do nas w wyznaczaniu najnowszych trendów biznesowych i technologicznych.

Integracja różnych środków komunikacji sprawia, że można pozostawać w kontakcie z klientem bez względu na miejsce pobytu. Wszystkie środki komunikacji, urządzenia i media w Conpeek są zintegrowane. W zależności od potrzeb komunikacja może odbywać się z wykorzystaniem kanałów chat, audio lub video z możliwością udostępniania pulpitu oraz przesyłania plików i zdjęć.

Niezależnie od wybranego kanału, wszystkie powiązane dane są zapisywane w profilu klienta. Nagrania rozmów, wiadomości w konwersacjach i przesłane pliki są przechowywane we wspólnej przestrzeni dyskowej. Konsultant ma dostęp do historii kontaktów z aktualnym rozmówcą, co pozwala na dokładne poznanie sprawy klienta i spersonalizowaną, profesjonalną obsługę.

Watch now

Monitoring


    Conpeek pozwala na śledzenie w trybie rzeczywistym wszystkich kluczowych parametrów dla realizowanych procesów biznesowych. Pozwala to na szybkie podejmowanie decyzji zmierzających do osiągnięcia zamierzonego celu biznesowego. Platforma daje możliwość uruchomienie monitoringu na licznych, edytowalnych wallboardach, które można włączyć w oddzielnej aplikacji wyświetlanej zazwyczaj na dużych, widocznych ekranach.

Native CRM


    Wbudowane funkcje CRM pozwalają na uruchomienie zaawansowanych procesów biznesowych wykorzystujących pełną informację o Kliencie, w tym również historię komunikacji na wszystkich dostępnych kanałach. Udostępnione narzędzia w znacznym stopniu wpływają na wzrost satysfakcji Klienta związany z jakością świadczonych usług, wzrost efektywności zespołów związany ze skróceniem czasu obsługi, a także wzrost sprzedaży związany z automatyzacją pro- cesów opartych na dynamicznie generowanych listach kontaktów.

Unified Messaging


    Jednolity sposób obsługi pozwala na łatwe i szybkie odpowiadanie na wiadomości przychodzące do systemu. SMSy, E-maile, faksy, WebMessage oraz komunikaty z Social media nie zostaną bez odpowiedzi i zostaną prędko zauważone i obsłużone. Spójny interfejs WEB poprawia ergonomię pracy oraz pozwala na dostęp do wiadomości z dowolnego urządzenia podłączonego do sieci.

Outbound Campaigns


    Efektywność wielu procesów biznesowych zależy od sprawności zespołów odpowiedzialnych za przeprowadzenie rozmów wychodzących. Conpeek pozwala na elastyczne zarządzanie kampaniami głosowymi i dostosowanie ich do potrzeb biznesu. Kampanie mogą być prowad- zone z użyciem automatycznego dialera w trybach preview, progressive i predictive. Wykorzystanie kanałów SMS i E-mail pozwala na kierowanie kampanii marketingowych do bardzo szerokiej grupy odbiorców. W połączeniu z funkcjonalnością Invitation Link osoba odbierająca wiadomość może jednym kliknięciem połączyć się z konsultantem.

Zapraszamy do kontaktu z nami

Kontakt z doradcą

PL