Contact Center – Conpeek
Skuteczny kontakt, obustronna satysfakcja i efektywność procesów biznesowych to klucz do sukcesu w relacjach z Klientem. Dzięki połączeniu cech Contact Center, Service Automation oraz PABX osiągniesz to z platformą Conpeek. Dołącz do nas w wyznaczaniu najnowszych trendów biznesowych i technologicznych.
Integracja różnych środków komunikacji sprawia, że można pozostawać w kontakcie z klientem bez względu na miejsce pobytu. Wszystkie środki komunikacji, urządzenia i media w Conpeek są zintegrowane. W zależności od potrzeb komunikacja może odbywać się z wykorzystaniem kanałów chat, audio lub video z możliwością udostępniania pulpitu oraz przesyłania plików i zdjęć.
Niezależnie od wybranego kanału, wszystkie powiązane dane są zapisywane w profilu klienta. Nagrania rozmów, wiadomości w konwersacjach i przesłane pliki są przechowywane we wspólnej przestrzeni dyskowej. Konsultant ma dostęp do historii kontaktów z aktualnym rozmówcą, co pozwala na dokładne poznanie sprawy klienta i spersonalizowaną, profesjonalną obsługę.
Watch now