W zależności od potrzeb Klientów komunikacja może odbywać się za pomocą chat, audio lub video z możliwością przesyłania plików, zdjęć oraz udostępnianiem ekranu.
Proponowany przez nas system Contact Center płynnie integruje się z istniejącymi platformami, zapewniając płynne przejście i bezproblemowe wdrożenie.
Dzięki zaawansowanym funkcjom, takim jak system IVR, inteligentne przekierowywanie połączeń, podgląd danych w CRM możesz za każdym razem zapewnić spersonalizowaną i wydajną obsługę klienta.
Zwiększ produktywność swojego zespołu dzięki analizom w czasie rzeczywistym, śledzeniu wydajności i zautomatyzowanym przepływom pracy, co pozwala zoptymalizować operacje i stymulować rozwój.
Niezależnie od tego, czy jesteś małym startupem, czy dużym przedsiębiorstwem, nasz system Contact Center jest skalowalny, aby sprostać Twoim zmieniającym się potrzebom.