Nowoczesna platforma contact center do obsługi wszystkich kanałów komunikacji w Twojej firmie

Czy jesteś gotowy zbudować z nami system Contact Center?

System specjalnie zaprojektowany, aby poprawić komunikację, usprawnić interakcje z klientami i zwiększyć produktywność.

Dlaczego warto wybrać nasz system Contact Center?

W zależności od potrzeb Klientów komunikacja może odbywać się za pomocą chat, audio lub video z możliwością przesyłania plików, zdjęć oraz udostępnianiem ekranu.

Proponowany przez nas system Contact Center płynnie integruje się z istniejącymi platformami, zapewniając płynne przejście i bezproblemowe wdrożenie.

Dzięki zaawansowanym funkcjom, takim jak system IVR, inteligentne przekierowywanie połączeń, podgląd danych w CRM możesz za każdym razem zapewnić spersonalizowaną i wydajną obsługę klienta.

Zwiększ produktywność swojego zespołu dzięki analizom w czasie rzeczywistym, śledzeniu wydajności i zautomatyzowanym przepływom pracy, co pozwala zoptymalizować operacje i stymulować rozwój.

Niezależnie od tego, czy jesteś małym startupem, czy dużym przedsiębiorstwem, nasz system Contact Center jest skalowalny, aby sprostać Twoim zmieniającym się potrzebom.

Contact Center
z nami to:

+ Wielokanałowa komunikacja

+ Bezproblemowa integracja

+ Interakcja z klientami

+ Większa produktywność

+ Skalowalność i konfigurowalność

Wszystkie technologie, które wspierają komunikację z klientem, dostarczone w ramach jednego systemu

PABX

Optymalizacja kosztów telekomunikacyjnych w firmie

Contact Center

Wielokanałowa komunikacja z Klientem

Kampanie outband

Skuteczne pozyskiwanie Klientów

CRM

Wszystkie informacje o Kliencie w jednym miejscu

System ticketowy

Wszystkie informacje o Kliencie w jednym miejscu

Wsparcie AI

Systemy chatbot i voicebot wspierające codzienną obsługę Klienta


Dostosuj wspólnie z nami system do swoich unikalnych wymagań i obserwuj rozwój swojej firmy.

Dołącz do grona naszych zadowolonych klientów, którzy doświadczyli różnicy dzięki naszym systemom Contact Center.

Zaufali nam

31+

Krajów

350+

Obsługiwanych centrali PBX

35000+

Zarządzanych urządzeń końcowych

Zadowoleni klienci

Średnia ocena naszych usług wg raportu NPS za 2023 rok wyniosła 9,85/10

Zajmujemy się wdrażaniem najwyższej jakości rozwiązań telekomunikacyjnych, które bezpiecznie i sprawnie łączą ludzi, miejsca i informacje w szybko zmieniającym się cyfrowym świecie.

AllVoice Sp. z o.o.

Warszawa

POLSKA

Skontaktuj się z nami

Popraw jakość obsługi klienta już dziś!

Umów się na bezpłatną konsultację i prezentację demo z naszymi ekspertami.

+48 22 390 56 53

The Administrator of your personal data is AllVoice Sp. z o.o. (ul. Kaszubska 12/46, 05-091 Ząbki). Providing personal data is optional, but it is necessary to process the request. A person who has filled in their personal data in the form has the right to access the content of their data and correct them.
EN