Grafika promująca badanie AllVoice: Stan telefonii firmowej w Polsce 2025 – telefon IP, ikony komunikacji, AI i obsługi klienta

Stan telefonii firmowej w Polsce 2025

Weź udział w krótkim badaniu i pokaż, czym kierują się firmy w 2025 roku, wybierając platformy do obsługi klienta.

Dla kogo jest ta ankieta?

Dla osób, które:
• odpowiadają za wybór narzędzi do komunikacji z klientem (telefonia, czat, omnichannel),
• analizują potrzeby zespołów obsługi klienta i contact center,
• planują inwestycje w AI, automatyzację lub migrację do chmury,
• dyrektorowie produkcji,
• do osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną w firmie
• są decydentami w obszarze IT, CX, Customer Support lub zarządzania zmianą.

Co zrobimy z wynikami?

Podobnie jak w przypadku naszego poprzedniego badania opublikujemy podsumowanie w formie raportu w dwóch formatach:
• wideo z głównymi wnioskami oraz
• szczegółowy raport z komentarzami ekspertów.

Wnioski z badania posłużą nam do tworzenia bardziej trafnych rozwiązań dla zespołów obsługi klienta i IT, a także staną się punktem wyjścia do kolejnych analiz rynkowych.

Zajmie tylko 3 minuty

Ankieta zawiera kilka pytań zamkniętych i jedno miejsce na komentarz.
Jako uczestnik – otrzymasz dostęp do materiałów przed oficjalną premierą.

AllVoice – inicjator badania

Od lat wspieramy firmy w wyborze i wdrażaniu nowoczesnych platform komunikacji z klientem.
Dzielimy się wiedzą, analizujemy rynek, integrujemy rozwiązania, które naprawdę działają.

Więcej o nas: www.allvoice.pl

Udostępnij badanie na LinkedIn

Udostępnij na LinkedIn Kliknij, aby udostępnić
 

Administratorem Twoich danych osobowych jest AllVoice Sp. z o.o. (AllVoice) z siedzibą w Warszawie przy ul. Marsa 56, 04-242. Podanie adresu e-mail jest dobrowolne, ale niezbędne do przesłania raportu.

Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji tego zgłoszenia, a także przesłania dodatkowych informacji o usługach oferowanych przez AllVoice. Twoje dane nie będą udostępniane innym podmiotom.

EN